Verkkokauppa

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

I love Pro Vitality +!

Halusin kertoo teille mun lemppari GNLD-tuotteesta Pro Vitality + :sta. Se on ensimmäisiä tuotteita, joita aloin noin 4-5 vuotta sitten käyttämään. Valitin tuolloin väsymyksestä ja siitä kun en jaksa treenata tai tehdä mitään koulupäivän jälkeen. Mun mies antoi Pro Vitalityn mulle käyttöön (tuolloin sisälsi vain 3 ravintolisää yksi pussi) ja viikon käytettyäni huomasin että mua ei väsytä aamuisin ja iltaisin enään. Aloin treenaamaan ja työtkin sujui paljon mukavemmin.

Nykyään yksi pussi sisältää 4 ravintolisää ja nimeen on tullut +-merkki perään. Uusi ravintolisä on monivitamiini nimeltään Essential Vitamin & Mineral Complex. Sen lisäksi pussi siältää Carotenoid Complexin, TRE-EN-EN:ä ja Omega-3 Salmon Oil Plussaa. Tämän kokonaisuuden lisäksi otin tuolloin Formula IV- ravintolisän käyttööni myös.

Jos haluat pysyä terveempänä ja pirteämpänä, suosittelen tätä tuotetta. Enään en osaisi olla ilman tätä. Pro Vitality + on valmistettu kokonaisista ruoka-aineksista eikä sisällä mitään synteettistä. Kaikki nämä ainekset ovat meille ehdottoman tärkeitä ja niitä ei saada tarpeeksi ruuasta, koska ruuan laatu ei ole niin hyvää. Ruuan on säilyttävä kaupassa ja siksi siitä on kaavittu kaikkea hyvää pois. Esimerkiksi olen kuullut että ainoa leipä, jossa oikeasti on kokojyviä on Real.

Energistä Joulua kaikille!

Oma rakas vitamiini rasiani, jota kannan mukana kun lounaalla otan vitamiineja. Tällä hetkellä matkassa kulkee Kal-Mag Plus D, Sustained Release Vitamin-C, Betaquard ja TRE-EN-EN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti